Blog Detail

cowor_348.jpg

Praca w polsce jak zdobyć uznanie w miejscu pracy

Autorytet, w szczególności zawodowy, o którym już mówiliśmy, z pewnością ma znaczący pozytywny wpływ na karierę jego właściciela, ale co zrobić nowicjuszowi, który po prostu nie może mieć żadnego doświadczenia ani wyróżnień z własnej wiedzy od kolegów?

Każdy z nas, zdobywając zupełnie nową, czy wręcz pierwszą w życiu pracę, musiał przejść przez pewien rozsądny w czasie termin „opanowanie” i „chrzest bojowy”, być może często czując się niekomfortowo z powodu tak zupełnie normalnej niedojrzałości zawodowej. przebywanie wśród bardziej doświadczonych kolegów lub często rozpraszanie ich standardowymi pytaniami dla początkujących.

Dodatkowo, w zależności od charakteru współpracowników i kadry zarządzającej, ich stosunek do Ciebie jako nowicjusza może podświadomie utrzymywać się przez długi czas, w pewien sposób blokując możliwość zdobycia poważnych zadań, odpowiedzialnych projektów czy innych możliwości sprawdzenia się przy zdobywaniu praktycznego doświadczenia. .

Aby uniknąć zbytniego uzależnienia od okoliczności zewnętrznych, skorzystaj z poniższych zaleceń. Budując swoje relacje z kierownictwem i personelem, osoba nie tylko szybko stanie się „swoją” częścią zespołu, ale także zyska uznanie i szacunek innych, dzięki zasadom i nawykom, które można w sobie wypracować.

Przestrzeganie takich niepisanych zasad postępowania i porozumiewania się Oferty pracy w polsce wykaże także inne cechy charakteru, które budzą szacunek u ludzi, a przy okazji powinny znaleźć się w każdym kandydacie na stanowisko lidera.

A więc jak się zachowywać i jakie „właściwości” wyszkolić w swojej postaci, aby pokazać się w pracy, po „najlepszej stronie” pomimo całkowitego braku doświadczenia zawodowego i umiejętności

Bądź ze sobą szczery i zobacz, kiedy się mylisz

Podświadomy strach wielu ludzi przed przeprosinami, nawet w sytuacjach, w których otwarcie się mylą lub po prostu przyznają się do błędu lub niewłaściwych myśli, staje się istotną przeszkodą w nawiązaniu szczerych i przyjaznych relacji ze wszystkimi wokół nich. Podświadomie robiąc fałszywą analogię ze stratą, człowiek w takich chwilach dostrzega potrzebę publicznego uznania swoich błędów za coś, na przykład poniżenia godności i osobowości, i pod wpływem takich emocji nadal stoi samodzielnie, a nawet zaostrza sytuacje. , nie odwracając tego na ich korzyść.

Niestety, nawet jeden taki przypadek może być fatalny i „zawiesić” na Tobie pewną etykietkę, „czarny ślad”, który będzie przeszkadzał nie tylko w Twojej karierze, ale nawet w normalnej komunikacji w zespole.

Zrozumienie przez człowieka własnego zła i znalezienie siły, aby natychmiast głośno przyznać się do tego, co zrobił źle lub źle, natychmiast pokazuje taką osobę w oczach innych jako silną i mądrą (być może nie ze względu na wiek) osobowość, i że jest nie boi się zmieniać własnej myśli, promuje prawdziwe zaufanie i szacunek dla niej.

Jesteś sobą, zostań sobą

Innym częstym błędem popełnianym przez nowicjuszy we wszystkich zespołach jest próba pokazania nowym ludziom, którzy zobaczą to po raz pierwszy, obecność takich cech charakteru i zasad, których w rzeczywistości dana osoba nie mogłaby sobie uświadomić.

W takim przypadku wyrażenie „wszystko, co tajne staje się jasne”, może czasami zadziałać. Nawet „bez przedawnienia” i wypływające dawne „małe oszustwo” niszczy autorytet i relacje z kolegami.

Pozostań sobą i jako osoba i nie staraj się wydawać mądrzejszego w pracy. Praca w Polsce w firmie wymaga odpowiedzialnego podejścia do pracy.  W przypadkach, gdy tak naprawdę czegoś nie wiesz.

Nie bój się wyłącznej odpowiedzialności

Przerzucanie winy na innych, być może nawet winnych kolegów, jest złym sposobem postępowania, jeśli jesteś odpowiedzialny za ogólny wynik. Wręcz przeciwnie, godzenie się na błędy i wykazywanie chęci ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za niepowodzenie bezpośrednio powierzonego zadania doda znaczące „punkty” do Twojej oceny, zarówno w zespole, jak iw oczach kompetentnego lidera.

ze względu na początkujących

Plotki, plotki i oszczerstwa: unikaj od razu „śliskich” tematów
Nawet bez uwzględnienia dziwnego pragnienia niektórych osób, aby zwrócić na siebie uwagę poprzez rozpowszechnianie informacji, które są niezweryfikowane, prywatne, zniekształcone lub niejednoznaczne, tylko bierne wsparcie takich rozmów może czasami znacznie zaszkodzić Twojej reputacji.

Problem sam w sobie nie polega nawet na dostarczaniu nieprawdziwych informacji, ale na tak odważnym wtargnięciu do życia prywatnego nieznajomych, omawianiu ich i ich działań z osobami trzecimi i tak dalej.

Nawet zgłaszając pogłoski dotyczące przepływu pracy kierownictwu, należy zadbać o jasne zrozumienie, które informacje są naprawdę pilne i są tak ryzykowne lub ważne, że po prostu trzeba je zgłosić. W innych przypadkach można szybko zapracować na „chwałę seksu” w oczach tego samego przywództwa.

Reaguj na innych

Nie oznacza to, że musisz podporządkować się żądaniom i kaprysom współpracowników, narażając swoją godność i własny zakres pracy.

Ale starania o pójście na spotkanie, odpowiedź na prośbę o pomoc, szczera uwaga na to, co mówi rozmówca - są po prostu konieczne, jeśli komunikujesz się z osobą.

Schludność i ostrożność

Terminowe przybycie i dostawa to normalne i obowiązkowe przyzwyczajenia pracownika. Jednak dla początkujących są one niezbędne, podobnie jak podstawowa przyzwoitość i uczciwość. Jeśli podejrzewasz, że jesteś niewłaściwy w swojej pracy, oświadczeniach lub czymkolwiek, zwracaj uwagę na regularne opóźnienia i opóźnienia we wszystkich sprawach lub innych sytuacjach, udowodnij, że nie jesteś właściwą osobą lub już poprawiłeś, będzie to dość trudne.

Nawiasem mówiąc, nawet nieporządne ubrania i higiena mogą znacznie utrudnić sukces w życiu zawodowym. Za takie podejście do siebie raczej nie zostaniesz zwolniony, jednak na pewno zostaniesz trwale usunięty z list osób, z którymi Twoi koledzy i menedżerowie będą chcieli się komunikować i rozwijać.

Cóż, aby powyższe zalecenia działały jak najskuteczniej, zawsze pozostań osobą pozytywną. Czasami wystarczy to nawet, aby okazać szacunek innym.

Kontakt
Polska. Warszawa. Jeśli masz pytania lub sugestie, napisz do nas.

Zapewniamy usługi w zakresie indywidualnego doboru personelu różnego poziomu.

Nie tylko szukamy pracowników dla Twojej firmy, możemy również pomóc w ocenie i testowaniu.